Coca-Cola инвестира още 200 000 лв. в малкия бизнес в България
Втората фаза на кампанията „Магазинчето на квартала“ ще подпомогне още 1200 малки квартални търговски обекта

© ECONOMIC.BG / Кока-Кола
Системата на Coca-Cola в България продължава успешната инициатива, стартирала през миналата година, с която подкрепя малките търговци в страната в справянето им с икономическите последствия от пандемията COVID-19. След успеха на първата фаза и положителния отзвук както от потребителите, така и от собствениците на квартални магазини в цялата страна, които получиха подкрепа за бизнесите си, Coca-Cola продължава с подкрепата към местните общности в България.
Само преди дни „Магазинчето на квартала“ получи признание и от професионалната гилдия, като спечели бронзово отличие в категория „Промоции“ на престижните награди за маркетингови комуникации Effie Awards.
Инвестицията във втората фаза на инициативата е в размер на 200 000 лв. и ще обхване 1200 магазина в цялата страна. Търговските обекти ще получат инвентар, който ще облагороди бизнеса им, ще привлече нови клиенти и ще подпомогне задържането на старите. Търговските представители на „Кока-Кола ХБК България“ отново ще инвестират и професионалната си експертиза и натрупан опит и ще подпомогнат собствениците на малки магазини с ценни съвети за това как да направят обектите още по-привлекателни за потребителите от кварталите, в които се намират.
„С тази кампания „Кока-Кола“ ни помогна да направим магазина още по-приветлив и цветен, а пазаруването за нашите клиенти приятно и интересно“, споделя управител на търговски обект в Бургас.
„Благодарение на „Магазинчето на квартала“ получихме чадъри, козирки и кошници, с които нашият обект стана по-видим и привлекателен. Клиентите ни влизат с усмивка и пазаруват с настроение“, казва собственик на квартален магазин във Видин.
Кампанията стартира миналата година и обхвана над 500 селектирани малки търговски обекта в цялата страна като част от приоритетите на Системата на Coca-Cola в България - подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. Икономическото въздействие на Системата на Coca-Cola у нас се изразява в добавена стойност от 654 млн. лева, което е общо 0.6% от БВП на страната. От всеки лев, изразходван за напитка на Coca-Cola, 70 стотинки остават в местната икономика. Системата поддържа 16 200 работни места по цялата си верига на стойност, което е около 0.5% от общата заетост.