Електронната фактура на ЧЕЗ гарантира защитата на личните данни на клиентите
Дружеството е създало организация, за да спази изискването за срок на отчитане до 31 дни
Изборът на електронна фактура е удобство за клиентите, гарантира сигурна защита на личните им данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Това заяви Зорница Йорданова, директор „Маркетинг, бизнес анализи и прогнози" в „ЧЕЗ Електро България" АД.
Чрез електронната фактура получаването на информация за месечните задължения става до 24 часа, а достъп до личните данни на клиента има единствено той. Електронната фактура е напълно безплатна услуга и всеки потребител на ЧЕЗ може да се възползва от нея.
„Клиентът получава електронната си фактура на посочен от него имейл адрес навреме и при пълна защита на личните му данни. Освен това, за всеки клиент сме осигурили достъп до персонален архив от фактури, на наш сървър, така че съхранението на документите е решено и можете да ги достъпите по интернет, без значение къде се намирате", обясни Зорница Йорданова.
Дружеството ще отчита електромерите на клиентите в Западна България и през почивния ден на 2 януари, за да спази изискването срокът на отчитане да не надвишава 31 дни. Компанията е ангажирала над 560 служители, които ще работят през този ден.
От компанията призовават клиентите да осигурят достъп до средствата за търговско измерване, за да могат служителите да отчетат използваното количество енергия. В случай че не е осигурен достъп, фактурата за електроенергия ще бъде формирана на база потреблението през аналогичен предходен период, съгласно Общите условия. Дружеството гарантира спазването на максимален период на отчитане от 31 дни.
Битовите и малките стопански клиенти на дружеството, до чиито електромери няма достъп без тяхното присъствие на място и попадат в този период на отчитане, имат възможност да отчетат сами показанията на електромерите си.