IAB България има ново ръководство
Сдружението обединява медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България

© ECONOMIC.BG / IAB България
IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов Управителен съвет. Съставът на УС е от 10-има членове с двугодишен мандат. Изпълнителен директор е Надя Гогова, а председател – Милена Мишинева, която е CDO & Product Strategy Director dentsu Southeast Europe. Зам.-председател на сдружението е Христо Христов, изпълнителен директор на "Дарик радио".
С новите попълнения, в IAB България се осигурява за изцяло равно представителство на различните отрасли от дигиталната среда – медии, агенции и бизнеса/рекламодатели и така се гарантира прозрачност, приемственост и последователност, което е фокуса на приетата стратегия за визия и растеж на организацията.
Пълният състав на новия Управителен съвет е:
- Милена Mишинева, "Дентсу България";
- Добринка Стойкова, guts & brain DDB;
- Ангел Искрев, proof;
- Христо Христов, "Индипендънт Медия БГ" ЕАД;
- Сибина Григорова, "Публитикс Медиа" ЕООД;
- Зоя Василева, "БТВ Медиа Груп";
- Дора Стрезова-Николова, "Кока Кола България";
- Илияна Захариева, "А1 България";
- Димитър Денев, Банка ДСК;
- Надя Гогова, изпълнителен директор.
“За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“, коментира Милена Мишинева, председател на УС на организацията. Тя допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации.
Основните задачи пред IAB България през последните 12 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, увеличаването на дела на рекламни инвестиции в българските медии, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.