Какво ще искат германските туристи през 2030 г.?
Туристическият портал FVW попита топ мениджъри на европейски туроператори

Туристическият портал FVW попита топ мениджъри на европейски туроператори как си представят желанията на германските туристи през 2030 г.?
Ръководителят на Thomas Cook Германия Стефан Берк казва, че пътуващите преди всичко ще залагат на индивидуалността в своята почивка.Те ще използват цифрови канали, за да се информират или да направят поръчка. Те ще обръщат по-голямо внимание на допълнителните продукти и специални услуги ще искат да получават предложения за техните специфични желания при лични пътувания."
Според представители на TUI Германия през 2030 г. туристите ще пътуват без да имат нужда от хартии. Всички свои действия от регистрация до поръчка в ресторант те ще извършват с помощта на устройства.
Ралф Шилер, изпълнителен директор на FTI Group, смята, че след 13 години туристите ще имат все по-голяма нужда от плаж и море. Така след 10 години изборът на места за плажен отдих ще се увеличат, тъй като "все повече и повече страни и региони признават своите възможности в сферата на туристическите услуги и инвестират пари в нея."
Джералд Каснер, ръководител на Schausinsland-Reisen, вижда бъдещето на своите клиенти като добре информирани. Те ще се знаят точно какъв вид почивка искат и ще търсят фирми, които отговарят на високите стандарти на обслужване и надеждност.
Според директора Traveltainment Бернхард Стивънс, след 13 години цифровата идентичност ще следва туристите навсякъде. Това ще позволи например, персоналът да включи любимата песен на клиента при среща с него, а сервитьорите в ресторанта да имат информация за вкусовите предпочитания на госта.