L'Oreal закрива част от магазините си в САЩ заради пандемията
Ще бъдат съкратени над 400 служители на козметичния гигант

© ECONOMIC.BG / L'Oreal
Един от най-големите производители на козметика в света - L'Oreal, планира да затвори някои търговски обекти в САЩ в отговор на големите промени в поведението на потребителите на фона на пандемията, съобщава Bloomberg.
Реорганизацията ще се осъществи през следващите шест месеца. Като част от програмата американското подразделение за луксозна козметика на L'Oreal Luxe възнамерява да пренасочи инвестициите в области на растеж, като електронната търговия, заяви компанията пред изданието.
Тези мерки ще засегнат до 400 служители на американското подразделение на L'Oreal Luxe, най-големият пазар на компанията. Някои служители ще могат да се преместят на други позиции. Колко магазина се планира да затворят, не се съобщава.
„L'Oreal USA е убеден, че въвеждането на този план ще му позволи да затвърди пазарната си позиция в особено труден икономически контекст и да използва по-добре възможностите в бъдеще", казват от компанията.
L'Oreal произвежда козметика, парфюми, продукти за грижа за кожата и косата и притежава марки като Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline и Kiehl's. В компанията работят около 88 хиляди души по целия свят.