„Монделийз“ пусна на българския пазар дъвките и бонбони Halls
С тази нова за българските потребители марка компанията навлиза в нова продуктова категория у нас

Водещият световен производител на леки закуски „Монделийз” пусна на българския пазар дъвките и бонбони под марката Halls. Новите продукти са в търговската мрежа от средата на месец октомври като от компанията обясниха пред Economic.bg, че те могат да се открият както в големи, така и в малки обекти, а цената и за двата продукта е 99 ст.
С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб.
Дъвките и бонбоните Halls се предлагат в четири вкуса за всеки сегмент като в отговор на променящите се изисквания на консуматорите всички видове дъвки са без захар.
В България дъвките ще се предлагат в 4 вкуса – две разновидности с аромат на мента, а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина. Бонбоните ще се предлагат в два вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и в два плодови варианта – с аромат на лайм и горски плодове.
Слоганът на дъвките и бонбоните Halls е „Грабни свежестта“. За старта на продажбите на дъвките и бонбоните Halls на българския пазар, "Монделийз" ще инвестира в 360-градусова маркетингова кампания, подкрепена от телевизионна и онлайн реклама, PR активности, POS материали и семплинги и дегустации.
Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива.