На рекламата трябва да се гледа като на инвестиция

Имиджовите грешки по време на кризата остават да преследват компаниите

На рекламата трябва да се гледа като на инвестиция

Снимка: Юлиян Донов

1860 ~ 7 мин. четене
Енея Георгиева Автор: Енея Георгиева

Илияна Захариева е директор „Корпоративни комуникации“ в A1 и отговаря за управлението на публичните комуникации, традиционните и социалните медии, организацията на спонсорства и събития, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на телекома. Има почти 20 години опит в сферата на корпоративните комуникации, връзките с обществеността, маркетинга и рекламата, а в екипа на А1 е от началото на 2014 г, като преди това 6 години е ръководила корпоративните комуникации на Пощенска банка. Тя е председател на Българското дружество за връзки с обществеността от началото на 2019 г.


Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg