Повече от 20 години качествени млечни продукти
Успехът идва, когато лидерът мотивира екипа си за победа!

Лактима е един от най-големите производители на мляко и млечни продукти в България. Компанията започва своето развитие преди повече от 20 години във Велико Търново. Тя е първият производител на айрян, предназначен за директна консумация - любимият на всички айрян “Балкан”.
През годините Лактима се ръководи от основния принцип да създава качествени и пълноценни млечни продукти. Киселото мляко е традиционен български продукт и компанията умело използва наследствената традиция като “трамплин”, за да развива иновативни и нишови продукти.
Лактима е в период на активно развитие и през последните години успя да обогати портфолиото си с разнообразни продукти, което от своя страна доведе и до подобряване на финансовите резултати. За това спомогна и тенденцията в потребление на хранителни продукти, въвеждането на ключови иновации в производството, както и успешното управление.
В продуктовото портфолио на компанията присъстват кисело и прясно мляко, айрян, млечни напитки и десерти, био серия млечни продукти и серия, направена изцяло от биосертифицирано мляко.
Лактима активно развива технологиите за производство, които запазват максимално добре хранителните свойства на млякото и съответстват на традициите. Компанията е въвела четиристепенна система за качество и контрол - от суровината, до готовата продукция и реализацията на пазара. През определен период от време се изпращат проби от готовата продукция в акредитирана независима лаборатория, с цел запазване на естествените свойства на млякото. Едновременно с това, продуктите отговарят на европейските изисквания за щадящо природата високотехнологично производство. Компанията притежава сертификати ISO 9001; ISO 22000; IFS.
Повече от 20 години Лактима Балкан се стреми към приготвянето на пълноценни млечни продукти. Актуалните тенденции показват, че това става все по-важно за българските потребители, тъй като млечните изделия са традиционен продукт на трапезата. Наблюдава се ясна тенденция, която кара все повече да се обръща внимание на запазването на хранителните свойства на млечните продукти, съществено важни за здравословния начин на живот.
“Успехът идва, когато лидерът мотивира екипа си за победа”, е мотото на Петър Христов, председател на Борда на директорите на “Пропъртис Мениджмънт Груп”, който обединява дружества от хранително-вкусовата промишленост, инфраструктурата, строителството, финансови и консултантски компании.
“Млякото е една жива система, която трябва да запазим чиста. Именно затова имаме строг контрол не само при неговия прием, но и по време на неговата преработка и опаковане”, споделя още Петър Христов.
Петте основни принципа за успешен бизнес на компанията са свързани с анализ на потребителското поведение, инвестиции в иновации и технологично оборудване, изграждане на лоялни и дългогодишни партньорства с доставчици и клиенти, инвестиране в развитие и обучение на служителите и участие в социални проекти и развитие на социална корпоративна отговорност.