Енергетика Обновена
Собственикът на Zara ще продава всичките си марки онлайн до 2020 г.
Сред тях са марки като Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho и Uterque
~ 1 мин.
Inditex, най-големият търговец на дребно в света и собственик на веригата за облекла Zara планира до 2020 г. да продава продукти от всички свои марки в интернет по целия свят, включително и на пазари, където няма физически магазини, съобщава Ройтерс.
Главният изпълнителен директор Пабло Исла заяви пред репортери в Милано, че система, при която онлайн поръчките на клиенти могат да бъдат покрити с инвентара на магазините, ще бъде разширена до всичките 96 държави, в които има физически магазини.
Inditex продава марки като Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho и Uterque в мрежата си от близо 7500 физически магазина. Тя работи онлайн на 49 пазара.
"Искаме да направим модните ни колекции достъпни за всички наши клиенти, където и да са по света", каза Исла в изявление. "Дори и на тези пазари, които понастоящем нямат магазини."
Главният изпълнителен директор Пабло Исла заяви пред репортери в Милано, че система, при която онлайн поръчките на клиенти могат да бъдат покрити с инвентара на магазините, ще бъде разширена до всичките 96 държави, в които има физически магазини.
Inditex продава марки като Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho и Uterque в мрежата си от близо 7500 физически магазина. Тя работи онлайн на 49 пазара.
"Искаме да направим модните ни колекции достъпни за всички наши клиенти, където и да са по света", каза Исла в изявление. "Дори и на тези пазари, които понастоящем нямат магазини."
Онлайн продажбите скачат с 41% през 2017 г., за да достигнат 10% от нетните продажби на групата, въпреки че това я оставя зад някои конкуренти. Шведската компания H&M, например, реализира близо 12% от продажбите си онлайн.