Tinder иска да привлече двойно повече млади потребители

Приложението за запознанства търси различни варианти, с които да задържи аудиторията си по време и след пандемията

Tinder иска да привлече двойно повече млади потребители

Снимка: Pixabay

Симона Димитрова Автор: Симона Димитрова

Популярното приложение за запознанства Tinder назначи нов главен маркетинг директор като част от усилията да привлече нови, по-млади потребители към своята платформа. Джордж Феликс, бивш ръководител на маркетинг отдела в Yum Brands, който помогна за съживяването на гигантите в хранителната индустрия Pizza Hut и KFC, ще поеме новата роля на 26 април, пише Bloomberg.

Tinder, собственост на Match Group, както и други приложения за запознанства, включително Bumble, се опитаха да запазят интереса на потребителите на фона на наложените ограничения по време на пандемията, които накараха хората да си останат вкъщи и да търсят половинката си от там, без физически да могат да се срещнат с нея.

След като редица държави премахват ограничителни мерки и хората започват да се връщат към нормалния начин на живот, Tinder търси варианти как да удвои Z поколението, което влиза в платформата и което в момента представлява над половината от потребителската му база.

Ключова част от мандата на Феликс ще бъде именно да ангажира младите хора да прекарват повече време в приложението, както и да привлече нови.

Неотдавнашно проучване, проведено от приложението за запознанства, показа, че почти половината от по-младите потребители са имали видеочат с човека, с когото са си съвпаднали по време на пандемията, като 40% планират да продължат да използват видео функцията, която стартира в началото на пандемията, за да компенсира живия контакт, дори и след отмяната на ограничителните мерки.

Фокусът на Tinder сега ще падне върху хората, родени между 1997 и 2012 г., които прекарват значително повече време онлайн от останалите потребители.

„Възможностите за Tinder като глобална марка са безкрайни. Радвам се, че се присъединявам по време, когато се появява ново поколение, което да предефинира отношенията и начините, по които те искат да се запознаят и общуват с нови хора“, заявява Феликс.

Той ще замени генералния директор на Tinder Джени Кембъл, която напусна компанията през ноември.

Коментари: 0