Трансформацията на БАТ продължава с ускорени темпове

Дружеството в България с принос към глобалната стратегия на компанията

Мила Маречкова, изпълнителен директор на БАТ България:

Трансформацията на БАТ продължава с ускорени темпове

Снимка: Списание Икономика

2984 ~ 2 мин. четене
Ния Илиева Ния Илиева

БАТ България е част от водещата компания за потребителски стоки British American Tobacco (BAT) PLC. с брандове, продавани на над 200 пазара по свeтa. BAT PLC. е основана през 1902 г., а мисията ѝ е да изгради A Better Tomorrow™.

Отговорно бизнес поведение и визия за устойчиво развитие, трансформация и иновации, ангажираност на екипа и възможности за развитие на служителите, насърчаване на младите кариерни таланти, ESG инициативи, подкрепа за културни проекти. Това са част от основните акценти в работата на БАТ България. Компанията оперира у нас от 2007 г., а от 2017 г. заема лидерска позиция на пазара. Дружеството е отличавано нееднократно за различни постижения, като най-добър работодател и много други. БАТ е лидер и в редица международни класации и индекси за многообразието и политиките, свързани с околната среда, социалното въздействие и отговорното корпоративно управление.

За предизвикателствата на трансформацията, която компанията осъществява, и за основните цели в устойчивото управление, разказват четирима представители на мениджмънта на БАТ България:


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter