Туристическата индустрия в САЩ увеличава двойно разходите за реклама

Голяма част от туристите планират разсрочване на пътуванията си в следващите шест месеца

Туристическата индустрия в САЩ увеличава двойно разходите за реклама

Снимка: Pixabay

228 ~ 1 мин. четене

Американската туристическа индустрия е похарчила 33.9 млр. долара за телевизионна реклама през месец юли, което е двойно повече в сравнение с юни, когато за тази цел са били похарчени 15.4 млн. долара, показват данни на iSpot.tv, предава Business Insider.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg