Търговските вериги отчитат до 50% спад на продажбите

Кризата промени модела на работа на големите ритейлъри, показва проучване на Сдружението за модерно търговия

Търговските вериги отчитат до 50% спад на продажбите

Снимка: Красимир Свраков

1912 ~ 6 мин. четене

Спад на клиентите, понижение на оборотите, по-слабо при хранителните вериги и по-ясно изразено при нехранителните и затруднени отношения с ключови партньори. Така накратко големите търговски вериги описват кризата, предизвикана от Covid-19. Това показват резултатите от анкета на тема „Как карантината повлия на модерната търговия?“, в която взеха участие осем от членовете на Сдружението за модерна търговия (СМТ) – „Аванти“, Billa, Deichmann, Kaufland, Lidl, Mr. Bricolage, „Фантастико“ и „Хиполенд“. От СМТ уточняват, че пет от компаниите са хранителния сектор, а три от нехранителния, като някои от тях бяха принудени да затворят част от магазините си по време на извънредното положение.


Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg