„Белла България“ ще инвестира 15 млн. лв. през 2019 г.

Компанията изгражда собствена търговска структура в Сърбия

„Белла България“ ще инвестира 15 млн. лв. през 2019 г. в автоматизиране на работните процеси, откриването на нови складове и филиал в Сърбия. Това съобщават от компанията, представяйки инвестиционната си програма за тази година, която ще е фокусирана в производството, съхранението и експорта на храни.

Дружеството влага над 15 млн.лв. във внедряването на модерни автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната и ще открие търговски филиал в Сърбия. По план пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта.

Автоматизация

От съобщението става ясно, че през декември целият цикъл на производството на тестените продукти ще бъде напълно автоматизиран и факторът „човешка грешка” ще бъде сведен до мимимум.

Добавя се, че за производството на тестените изделия се използва технология без влагане на консерванти и те се опаковат с материали с бариерни свойства, които позволяват запазването на качествата на продуктите за по-дълъг период, предпазването им от влиянието на околната среда, както и транспортирането им в охладен вид на дълги разстояния. Планираните внедрявания са свързани с процесите на навиване на продуктите, с което производственият цикъл ще бъде напълно автоматизиран. 

Автоматизацията е в основата и на оперирането и на двете нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.

 През 2019 г. „Белла България“ стартира и развитието на партньорска мрежа с български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на  месопреработвателната си дейност.

„Стремим се продуктите ни да имат добавена стойност и работим в съответствие с пулса на общностите, от които сме част. Затова и бихме искали българските храни да са изцяло от български суровини“, коментира по повод новата партньорска програма изпълнителният директор на „Белла България“ Елза Маркова.

Стъпка към Сърбия

През 2019 г. „Белла България“ разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа и изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).

„Белла България“ стъпва на пазара в западната ни съседка с пълното си портфолио от продукти, които ще се предлагат в големите търговски вериги.

Компанията развива експортна дейност от 2006 г. Продуктите на „Белла България“ са все по-популярни сред потребителите в Европа, Америка, Близкия Изток, Австралия. Фокусът върху предпочитанията на клиентите и потребителите позволяват на „Белла България“ да запазва своето важно място в хранителната индустрия в различните страни.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: инвестиции | Сърбия | Белла България | автоматизация | складове

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини