Coca-Cola HBC вече няма да продава продуктите на Lavazza

Двете компании обявиха, че преустановяват сътрудничеството си на пет пазара, включително България

Снимка: Lavazza Twitter профил
13:48 04.07.2019
Coca-Cola Hellenic Bottling Company S.A. и Lavazza обявиха днес, че от 15 септември преустановяват сътрудничеството си на всички пазари, на които партнират, включително и на българския. И двете компании са ангажирани да оказват подкрепа на клиентите си и да изпълняват сключените споразумения до датата на прекратяване.

Останалите четири държави, в които двете компании работят, са Унгария, Румъния, Гърция и Швейцария, обясниха от Coca-Cola HBC за Economic.bg. Сътрудничеството на тези пазари също се прекратява.

“Кафето ще продължи да играе ключова роля в стратегията ни занапред. Въпреки това, се съгласихме, че сега е правилният момент пътищата ни да се разделят, а ние изследваме нови възможности и партньорства в тази област”, коментира Продромос Николаидис, Group Coffee Director в Coca-Cola HBC.

Партньорството между двете компании е от 2016 г., като според него Coca-Cola Hellenic Bottling Company S.A. осъществява продажби, дистрибуция, търговски маркетинг и пазарна реализация на продуктите на Lavazza.

“България е стратегическа държава за нас и ние ще засилим бизнес активностите си тук с по-директен подход в маркетинга, изграждане на солидни партньорства с местни експерти в кафе бизнеса и като продължим да изпълняваме без прекъсване договорите от Кока-Кола ХБК", коментира Мауро Мантовани, Глобален главен търговски директор на Lavazza Group.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: сътрудничество | прекратяване | Lavazza | Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини