Viber отчита 370% ръст на груповите обаждания за две седмици

Броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март

Снимка: Rakuten Viber
13:05 08.04.2020
Броят на изпратени съобщения във Viber група е нараснал със 134%, а приетите групови обаждания средно на потребител са с 370% повече за последните две седмици. Това сочи статистиката на Rakuten за използването на приложението в момент, когато масово хората по света са в социална изолация. 

Що се отнася до България, ръстът тук е над средния за света, като силен Viber пазар, обясни говорител на компанията пред Economic.bg.

Глобалните ръстове на онлайн потреблението очевидно не подминават и Viber. От компанията посочват, че най-популярни в момента са именно груповите съобщения и обажданията, като расте и степента на ангажираност.

Средният брой интеракции с Viber Общности е нараснал със 78% с кампании като тази на WashPost, която дава актуална и достоверна информация по време на социална изолация.

От началото на COVID-19:
  • Броят нови активни потребители във Viber дневно се е увеличил с 15% през март;
  • Новорегистрираните потребители на ден в приложението са с 25% повече;
  • Потребителите разговарят по-дълго – продължителността на едно обаждане е нараснала с до 35%;
  • Със 75% са се увеличили изпратените видеа.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: потребители | viber | Rakuten | коронавирус | ръст на потреблението