Spotify с 20 млн. нови абонати

Общият брой на потребителите на платформата е достигнал 74 млн. души

Известната компания за музикален стрийминг Spotify обяви резултати, свързани със своите абонати, които отчитат, че тя вече има над 20 млн. абонати, пише Wall Street Journal.

Общият брой на потребителите на платформата е достигнал 74 милиона души.Тези резултати отбелязват сериозен скок спрямо последния път, когато бяха изнесени подобни данни. Към май 2014 г. абонатите на Spotify Premium бяха около 10 млн.  души, а общите активни потребители бяха стигнали 40 милиона.

Това означава, че в рамките на само една година броят на платените абонати на Spotify се е увеличил двойно, докато преди това на компанията й бяха необходими около пет години, за да достигне първите си 10 млн. Premium Абонати.

Според Spotify, през последната една година нов платен абонат се е регистрирал на всеки три секунди.

Spotify твърди, че е платила повече от 3 млрд. долара на изпълнители, 300 млн. от които са изплатени през първите три месеца на 2015 г. Същевременно компанията инвестира в експанзията си и в нови форми на съдържание, за да се справи с нарастващата конкуренция на пазара, благодарение на Apple, която наскоро обяви, че ще пуска абонаментна музикална услуга под името Apple Music.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: компании | абонати | потребители | Музика | WiFi | закрила

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини