BMW атакува пазара в Китай с нов модел

Zinoro ще се разпространява чрез собствена дилърска мрежа

3602 ~ 1 мин. четене

BMW ще лансира нова подмарка, предназначена специално за китайския пазар, съобщава Speed-Press. Партньор на баварците в това начинание ще бъде Brilliance. Представянето й е насрочено за салона в Гуангджу, който започва през ноември.

Първоначално за име на новата марка се спрягаше Zhi Nuo, което в превод от китайски означава „обещание“, но в публикуван в интернет пространството документ на английски е посочено, че ще се нарича Zinoro.

Zinoro ще се разпространява чрез собствена дилърска мрежа. Вероятно първият модел ще е електрически кросоувър на платформата на BMW X1. Ще има и плъгин хибрид с вътрешнокодово обозначение Е90, производен на Серия 3. 

Чрез новата марка, освен че ще увеличи годишните си продажби в Китай, BMW ще получи разрешение от местните власти за повече заводи в страната. В момента баварците имат само една фабрика там, но са се съюзили с Brilliance, за да изградят втора. 

BMW и Brilliance са потвърдили, че ще предлагат автомобилите Zinoro в редица страни по света. 

Подкрепи Economic.bg