Българска детска игра за предприемачество и финанси набира финансиране
Всеки желаещ може да дари средства за пазарната реализация на LeadStreet в платформата за споделено финансиране IndieGoGo
През март стартира кампания за финансиране на първата българска настолна игра за обучение на деца в сферата на предприемачеството и финансовата грамотност в платформата IndieGoGo. Тя е изработена от българската компания LeadersPlay.
LeadStreet е близка по замисъл до Монополи, но има съвсем различен от познатия сценарий. Играта е специално създадена за нуждите на децата на възраст между 7 и 10 години, като може да бъде играна спокойно и от деца на 11 - 12 години, и от възрастни. LeadStreet учи децата как да мислят в перспектива, да взимат решения, да управляват ресурси, да си поставят цели и да ги постигат.
За пазарната реализация на играта са необходими 50 000 долара, а в момента са набрани едва 4% от необходимото финансиране и остава още месец до края на кампанията.
Всеки желаещ може да дари минимална сума, с която да се осигури финансиране. Това може да стане в страницата на кампанията в IndieGoGo.