Българските „защитници на пътниците“ стъпват и на азиатския пазар
ClaimCompass сключи партньорство с airConcur в Китай

Българската компания ClaimCompass, която помага на ощетени пътници да получават своите обезщетения, стъпва в Азия чрез партньорство с airConcur. Платформата ще подпомогне популяризирането на Европейския Регламент ЕС261 в Азия, докато българската компания ще предостави услугата по събирането и изплащането на обезщетенията с помощта на софтуерните си решения и натрупаната експертиза в бранша.
“Трафикът на самолетните пътници между Европа и Азия продължава да расте. Въпреки това, голяма част от пасажерите все още не са наясно какви са правата им в случай на закъснял или отменен полет” споделя изпълнителния директор на airConcur, Дийн Ву.
За „защитниците на пътуващите“ ви разказахме в интервю в края на миналата година, а услугата вече се предлага на 13 езика (дори и на китайски!). През 2017 г. ClaimCompass е избрана за „Най-добър стартъп в начален етап“ на церемонията Central European Startup Awards (CESAwards). Компанията е част и от предприемачите на глобалната мрежа Endeavor, а до момента платформата е използвана от над 15 хил. души.
“В момента работим активно по привличането на нови партньори, които да ни помогнат да стигнем до още по-голям брой пътници нуждаещи се от съдействие в случай на закъснял или отменен полет” споделя Иво Атанасов, Мениджър Ключови Партньорства в ClaimCompass.