Generali одобри новия си 3-годишен план за устойчив растеж
Ангажиментът на застрахователната група да е партньор за цял живот поставя клиентите в центъра на всички дейности

© ECONOMIC.BG / Дженерали
Съветът на директорите на Assicurazioni Generali одобри новата тригодишна стратегия на Група Generali, наречена „Lifetime Partner 24: Driving Growth“. Планът ще осигури устойчив растеж в същинските, както и нововъзникващи бизнес линии на застрахователния гигант и ще се позовава на силните основи, установени от 2016 г.
Ядрото на новия план е постоянният ангажимент на Generali да бъде „партньор за цял живот“ на повече от 68 милиона клиенти в над 50 държави. Инвестициите в персонализирани продукти, дигитално достъпни съвети и най-доброто клиентско изживяване ще накарат Generali и неговата глобална мрежа от 165 000 агента да бъдат още по-близо до своите клиенти.
Дългогодишният ангажимент на Generali да бъде партньор за цял живот поставя нашите клиенти в центъра на всичко, което правим. Според новия ни план ще изведем този ангажимент на следващото ниво и ще потвърдим, че Generali е иноватор, ориентиран към клиента и стимулиран от данните“, коментира Филип Донет, главен изпълнителен директор на Група Generali.
Компанията ще надгради своите ангажименти за устойчивост по време на този стратегически цикъл, с непрекъснат фокус върху оказването на положително влияние върху социалното и екологично въздействие, в интерес на всички заинтересовани страни. До 2024 г. Generali ще завърши интегрирането на ESG критериите в преките инвестиции на своето портфолио от общи сметки, ще намали въглеродния отпечатък на портфолиото от корпоративни инвестиции с 25% и ще увеличи брутните записани премии за устойчиви продукти с 5% до 7% (CAGR) до 2024 г.
Съгласно плана, Generali ще подобри профила на печалбите си, ще увеличи рентабилността на бизнеса „Животозастраховане“, ще инвестира 1.1 млрд. евро в технологии и дигитална трансформация, ще увеличи приходите от управление на активи от трети страни и ще подобри допълнително ефективността.
Амбициозните цели и инициативи, които обявихме днес, са възможни благодарение на успешното изпълнение на предишните ни стратегически планове. Днес Generali има силна финансова позиция, диверсифицирани печалби, постоянен печеливш растеж и опит в генерирането на възможно най-добра възвръщаемост за акционерите“, каза още Донет.
Той е категоричен, че компанията ще продължи да надгражда тези постижения през следващите три години. „Нашето лидерство в застраховането, нашите вътрешни възможности за управление на активи, нашата дигитално активирана мрежа от 165 000 агенти и нашият повишен ангажимент за положителен социален и екологичен принос означават, че компания Generali е правилно ориентирана към постигане на устойчив растеж в полза на всички заинтересовани страни.”
Стратегията определя ясна визия за Generali през 2024 г., която е изградена върху три стратегически стълба: стимулиране на устойчив растеж, подобряване на профила на печалбите и водещи иновации. Планът ще осигури силен ръст на печалбата на акция, увеличен кумулативен нетен паричен приход на Холдинга и по-висок дивидент.