Hugo Boss отбеляза „силно завръщане“ на пазара в Китай
Продажбите на модния бранд значително намаляха както в Европа, така и в САЩ заради пандемията
Немският моден бранд Hugo Boss обяви, че отбелязва „силно завръщане“ на пазара в Китай през юни. Онлайн продажбите на компанията са се повишили със 74% през второто тримесечие на годината, след като по време на блокадата заради коронавируса компанията отчете спад от 59% в продажбите си в сравнение с периода преди кризата, предава Reuters.
Компанията обяви, че наблюдава по-голям спад в продажбите на официалните си артикули – панталони, костюми, ризи и сака, за сметка на увеличаващия се брой на продадените по-спортни облекла като тениските, например.
Като цяло след края на ограниченията се отчита значително увеличение в търсенето на луксозни стоки, особено в Китай. Потвърждение за това дават и от LVMH, най-голямата група в света за луксозни стоки.
Hugo Boss отчете тримесечен приход от 275 млн. евро и оперативна загуба от 124 млн. евро, което до голяма степен съответства на прогнозите на анализаторите. Продажбите на компанията вследствие на кризата и затварянето на магазините паднаха с 59% в Европа и с 82% в Америка. От Boss уточниха, че протестите в Съединените щати през месеците май и юни допълнително са усложнили ситуацията на бизнес пазара в страната. Въпреки това компанията очаква постепенно подобрение на бизнес климата в световен мащаб през втората половина на 2020 г.