Hugo Boss отбеляза „силно завръщане“ на пазара в Китай

Продажбите на модния бранд значително намаляха както в Европа, така и в САЩ заради пандемията

Hugo Boss отбеляза „силно завръщане“ на пазара в Китай

Снимка: Unsplash

420 ~ 1 мин. четене

Немският моден бранд Hugo Boss обяви, че отбелязва „силно завръщане“ на пазара в Китай през юни. Онлайн продажбите на компанията са се повишили със 74% през второто тримесечие на годината, след като по време на блокадата заради коронавируса компанията отчете спад от 59% в продажбите си в сравнение с периода преди кризата, предава Reuters.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg