Качеството и богатият асортимент влизат в мобилно приложение
Кауфланд има 57 хипермаркета в цялата страна, в които се предлага богат асортимент от хранителни и нехранителни стоки

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 57 хипермаркета в цялата страна, в които се предлага богат асортимент от хранителни и нехранителни стоки. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м, а със своите над 6800 служители компанията е един от основните работодатели в страната.
Който не става по-добър, престава да бъде добър. Това е една от най-често използваните фрази, ако говорите със служител на Kaufland България. И тя напълно отразява начина на мислене на веригата хипермаркети.
Потребителите
Всички действия на компанията са насочени към потребителите. “Предоставянето на качествени стоки в комбинация с богат асортимент и изгодни цени е формулата, която търсят потребителите. Именно това предлага и Kaufland България”, коментира Димитър Спасов, председател на управителния съвет на Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.
Иновации
Компанията постоянно прави инвестиции и подобрения с цел улеснение на клиентите. Наскоро в два хипермаркета бе инсталирана машина за уедряване на монети, а в средата на март стартира мобилно приложение, което не само представя седмичните оферти по интерактивен начин, но и дава възможност за изготвянето на списъци за пазаруване и споделеното им управление в реално време между различни потребители.
Екипът
Да отговаряш на нарастващите изисквания на клиентите не е лека задача. Особено отговорна е тя за лидера в сектора. За да бъде задържана позицията, трябва силен екип. “Именно екипът е двигател на добрите резултати, които имаме”, добавя Спасов. Със своите над 6800 служители веригата е един от най-големите работодатели у нас. Грижата за тях и предоставянето на привлекателни условия за труд прави Kaufland България предпочитан работодател.
От любов към България
Като голям работодател и инвеститор Kaufland България носи отговорност и за развитието на икономиката. От стъпването си у нас през 2006 г. до момента са направени инвестиции в размер на 1,4 млрд. лв. Данъците, платени само за календарната 2016 г., са в размер на 125 млн. лв. При предлагания асортимент работата с местни производители има водеща роля. В продуктовите категории, в които страната ни има производствени традиции, стоките с български произход стигат до 70%. “Постоянно актуализираме асортимента си спрямо потребителските предпочитания. Променяме се, защото искаме да бъдем най-добрите”, коментира Спасов.