Мтел е новият главен спонсор на ЦСКА
Телекомът и футболният клуб подписаха договор за 1 година

~ 2 мин.
Мтел е новият генерален спонсор на футболен клуб ЦСКА. Договорът за сътрудничество беше подписан днес по време на пресконференция на стадион „Българска армия“ от представители на телекома и отбора, съобщиха от компанията.
Партньорството между ЦСКА и Мтел е част от дългосрочната стратегия на оператора за подкрепа на футбола и спорта в България. Договорът между двете страни е за 1 година, като може да бъде удължен при взаимно съгласие.
„Договорът е едногодишен. Вярваме, че е достатъчно мотивиращ за клуба да постига добри резултати. Дали ще има футболисти на ЦСКА, които ще бъдат рекламни лица? Ще видите”, коментираха от телекома.
„За мен е удоволствие да обявя, че към нашето „спортно семейство” днес ще се присъедини още един отбор – ЦСКА“, коментира по време на пресконференцията Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в Мтел.
„Замислили сме много изненади за феновете на ЦСКА, като съвсем скоро ще предложим тарифни планове с безплатни разговори между тях“, допълни Донев.
Като част от партньорството си с клуба, освен безплатните разговори между феновете на ЦСКА, Мтел ще предложи и неограничен интернет трафик към сайта на отбора, ексклузивни новини за ЦСКА, персонализирани ринг тонове, както и отстъпки в програмата за лоялни клиенти Мтел клуб. Конкретните оферти се очаква да се появят на пазара до 2 седмици.
На събитието бяха представени титулярните, резервните и вратарските екипи на футболистите на ЦСКА, които вече ще бъдат брандирани с логото на Мтел.
„За нас е голяма чест, че Мтел повярва в ЦСКА в такъв труден за клуба момент“, коментира Милко Георгиев, административен директор на ЦСКА. „Ще направим всичко възможно с помощта на новия ни генерален спонсор да оправдаем високите очаквания на всички фенове“, допълни той.
Партньорството между ЦСКА и Мтел е част от дългосрочната стратегия на оператора за подкрепа на футбола и спорта в България. Договорът между двете страни е за 1 година, като може да бъде удължен при взаимно съгласие.
„Договорът е едногодишен. Вярваме, че е достатъчно мотивиращ за клуба да постига добри резултати. Дали ще има футболисти на ЦСКА, които ще бъдат рекламни лица? Ще видите”, коментираха от телекома.
„За мен е удоволствие да обявя, че към нашето „спортно семейство” днес ще се присъедини още един отбор – ЦСКА“, коментира по време на пресконференцията Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в Мтел.
„Замислили сме много изненади за феновете на ЦСКА, като съвсем скоро ще предложим тарифни планове с безплатни разговори между тях“, допълни Донев.
Като част от партньорството си с клуба, освен безплатните разговори между феновете на ЦСКА, Мтел ще предложи и неограничен интернет трафик към сайта на отбора, ексклузивни новини за ЦСКА, персонализирани ринг тонове, както и отстъпки в програмата за лоялни клиенти Мтел клуб. Конкретните оферти се очаква да се появят на пазара до 2 седмици.
На събитието бяха представени титулярните, резервните и вратарските екипи на футболистите на ЦСКА, които вече ще бъдат брандирани с логото на Мтел.
„За нас е голяма чест, че Мтел повярва в ЦСКА в такъв труден за клуба момент“, коментира Милко Георгиев, административен директор на ЦСКА. „Ще направим всичко възможно с помощта на новия ни генерален спонсор да оправдаем високите очаквания на всички фенове“, допълни той.