Netflix отваря онлайн магазин в търсене на свежи приходи

В него ще се продават дрехи и стоки, базирани на популярни филми и сериали

Netflix отваря онлайн магазин в търсене на свежи приходи

Снимка: Pixabay

472 ~ 1 мин. четене
Симона Димитрова Автор: Симона Димитрова

Компанията за видео стрийминг Netflix ще пусне собствен онлайн магазин, в който ще продава ограничени колекции дрехи, лайфстайл мърчъндайз и други стоки, базирани на популярни сериали като „Stranger Things”, „Lupin” и други. Платформата Netlix.shop стартира първо в Съединените щати, а в следващите месеци ще направи експанзия и в други страни, разкри компанията в публикация в блога си.

Стъпката идва в момент, когато основният бизнес на стрийминг пионера се сблъсква с нарастващ брой конкуренти, които предлагат собствени видео услуги и нови филми и сериали. През април Netflix не успя да изпълни прогнозите на Уолстрийт за броя нови абонати, което я кара да търси нови начини за привличане на потребителите.

Онлайн магазинът ще бъде свеж източник на приходи за Netflix и възможност да разшири продуктовата си линия отвъд стоките, които продава през партньори като Target и Walmart. Мърчъндайзът в онлайн магазина ще включва „внимателно селектирани висококачествени модни дрехи и лайфстайл продукти“, уточняват от компанията.

Продуктите, дебютиращи този месец, включват ежедневно облекло и екшън фигурки, базирани на сериалите „Yasuke” и „Eden”, както и други дрехи и декоративни стоки, вдъхновени от френския криминален трилър „Lupin”. От компанията посочиха още, че продуктите от серията за „Lupin” са разработени заедно с Лувъра.

В бъдеще Netflix планира да пусне и аксесоари, базирани на хитовите сериали „The Witcher” и „Stranger Things”.

Подкрепи Economic.bg