Новата авантюра на Amazon: Компанията пуска собствена серия вино
Миналия месец технологичният гигант придоби бизнеса на веригата Whole Foods Market

~ 1 мин.
Технологичният гигантът Amazon непрестанно увеличава портфолиото си от бизнес начинания. Последното е свързано с винопроизводството.
Компанията обяви партньорство с винарската пивоварна King Estate Winery, базирана в Юджийн, щата Орегон. Заедно те ще работят по създаването на собствен етикет вино на Amazon, наречен Next.
Серията ще бъде част от King Vintners, новото звено на King Estate. То ще бъде червено от сорта Пино Гри и Пино Ноар. Цената на една бутилка ще е поне 20 долара.
"Стартирахме серията NEXT на Amazon, за да възстановим връзката между винопроизводителя вино любителите в съвременния дигитален свят“, споделя Ед Кинг III, който основава фамилната винарна заедно с баща си през 1991 г.
Виното е последната авантюра на Amazon. Миналия месец компанията обяви огромен скок с придобиването на бизнеса с хранителни стоки Whole Foods за 13,7 млрд. долара. Стъпката предизвика известни притеснения, че гигантът става твърде голям.