Marriott отново допусна изтичане на лични данни на милиони

Този път е компрометирана информацията на около 5.2 млн. гости

17:51 01.04.2020
Marriott International обяви, че информация за около 5.2 милиона гости на хотела е била компрометирана, предава Reuters. Това е вторият подобен инцидент за хотелската верига за по-малко от две години.

Сред компрометираната информация са данни за контакти, акаунти за лоялност и други лични данни, като пол и рождени дни. Според информацията може да са били получени през идентификацията за вход в систама на двама служители във франчайз имот на веригата. 

От компанията успокоиха, че пароли на акаунти, данни за разплащателни карти и паспортна информация не са били компрометирани. 

Marriott заяви, че в момента разследва инцидента. Смята се, че проблемът е възникнал в средата на януари и е бил идентифициран в края на февруари.

През ноември 2018 г. Marriott заяви, че неговата база данни за резервации на гости на Starwood е компрометирана, което потенциално излага на риск информация за около 500 милиона гости. За това нарушение гигантът получи една от най-големите глоби (123 млн. долара) по GDPR




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: лични данни | Marriott | изтичане | GDPR

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини