Opel с нов онлайн портал
myOpel ще предлага персонализиране на информация, напомняне за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други
България е една от първите страни в Европа, която стартира портала за обслужване на клиенти myOpel. Той е част от цялостната интернет базирана система за следпродажбена дейност.
Целта на myOpel е да осъществи директен и бърз контакт между потребителите и дилърите на марката. Порталът ще предложи и множество допълнителни предимства за клиентите на Opel като персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други.
Всеки собственик на автомобил Opel може да се регистрира и създава свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него: телефон, е-mail или sms.
За да ползва пълните предимства, които компанията предлага - получаването на индивидуална оферта точно за посочения от клиента автомобил, създаване на досие, сервизна история на автомобила, клиентът ще получава информация за сервизни кампании, които трябва да бъдат извършени на неговия автомобил, индивидуално за конкретния автомобил ценово предложение, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване, някои съвети и препоръки свързани точно с неговия автомобил и други, клиентът трябва да посочи данните на автомобила си - номер на шаси, регистрационен номер и година на регистрация.
Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението от дилъра се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил.
До края на годината се очаква да бъде налична мобилната апликация на myOpel на български език, която допълнително ще улесни използването на системата.