Forever 21 поиска фалит и затваря 178 магазина
Голяма част от обектите обаче ще продължат да работят

© ECONOMIC.BG / Wikipedia
~ 2 мин.
Веригата за търговия с младежки облекла Forever 21 обяви снощи, че е подала заявление за обявяване във фалит по Глава 11 от Търговския закон на САЩ.
Веригата заяви, че ще внесе предложение за затваряне на 178 от своите над 800 магазина, въпреки че в писмо до клиентите пише, че „решенията за това кои магазини ще се затварят продължават, в очакване на резултата от продължителните разговори с наемодатели".
„Ние обаче очакваме значителен брой от тези магазини да останат отворени и да работят както обикновено, и не очакваме да излязат от някои големи пазари в САЩ“, заявиха от компанията.
Възможността да се откажат от някои наеми и да затворят магазините на по-ниска цена е основно предимство, което процесът на фалит предоставя на търговците на дребно.
Линда Чанг, изпълнителен вицепрезидент на компанията, заяви в съобщение, че подаването на искането за фалит е "важна и необходима стъпка за осигуряване на бъдещето на нашата компания, което ще ни даде възможност да реорганизираме нашия бизнес и да репозиционираме Forever 21.
Веригата е поредният търговец на дребно, който се сблъсква с проблеми на фона на растежа на онлайн търговията, което отне пазар от моловете и физическите магазини. Високите нива на дълг и разходи за наем също натоварват традиционните търговци на дребно, коментира CNN.
Forever 21 е основана през 1984 г. от южнокорейските имигранти До Уон Чанг и съпругата му Джин Сук и стартира с малък магазин в Лос Анджелис. Веригата бързо се разширява в крайградските молове и е предпочитана от младежите заради атрактивните си цени.
Веригата изгради редица масивни магазини, като своя четириетажен, флагман с площ 90 000 кв. фута със 151 обзаведени стаи в сърцето на Ню Йорк - Таймс Скуеър. И въпреки че много търговци на дребно започнаха да разделят мрежата си от магазини през последните години, Forever 21 продължи да добавя магазини чак до 2016 г.
Според Forbes състояноието на Уон и Джин е около 1,5 милиарда долара, а самата частна компания има годишни продажби от 3,4 милиарда долара и 30 000 служители.
Веригата заяви, че ще внесе предложение за затваряне на 178 от своите над 800 магазина, въпреки че в писмо до клиентите пише, че „решенията за това кои магазини ще се затварят продължават, в очакване на резултата от продължителните разговори с наемодатели".
„Ние обаче очакваме значителен брой от тези магазини да останат отворени и да работят както обикновено, и не очакваме да излязат от някои големи пазари в САЩ“, заявиха от компанията.
Възможността да се откажат от някои наеми и да затворят магазините на по-ниска цена е основно предимство, което процесът на фалит предоставя на търговците на дребно.
Линда Чанг, изпълнителен вицепрезидент на компанията, заяви в съобщение, че подаването на искането за фалит е "важна и необходима стъпка за осигуряване на бъдещето на нашата компания, което ще ни даде възможност да реорганизираме нашия бизнес и да репозиционираме Forever 21.
Веригата е поредният търговец на дребно, който се сблъсква с проблеми на фона на растежа на онлайн търговията, което отне пазар от моловете и физическите магазини. Високите нива на дълг и разходи за наем също натоварват традиционните търговци на дребно, коментира CNN.
Forever 21 е основана през 1984 г. от южнокорейските имигранти До Уон Чанг и съпругата му Джин Сук и стартира с малък магазин в Лос Анджелис. Веригата бързо се разширява в крайградските молове и е предпочитана от младежите заради атрактивните си цени.
Веригата изгради редица масивни магазини, като своя четириетажен, флагман с площ 90 000 кв. фута със 151 обзаведени стаи в сърцето на Ню Йорк - Таймс Скуеър. И въпреки че много търговци на дребно започнаха да разделят мрежата си от магазини през последните години, Forever 21 продължи да добавя магазини чак до 2016 г.
Според Forbes състояноието на Уон и Джин е около 1,5 милиарда долара, а самата частна компания има годишни продажби от 3,4 милиарда долара и 30 000 служители.