H&M пусна марката си за дрехи „втора ръка“ на първи чужд пазар
Предлагането е само онлайн

© ECONOMIC.BG / Unsplash
Шведският онлайн магазин втора употреба Sellpy, чийто мажоритарен собственик е модният гигант H&M, стартира в Германия като първа стъпка извън местния си пазар. Компанията залага на купувачи, които се стремят към по-устойчиво потребление.
Стартъпът управлява целия процес на продажби - от вземане на стоки от домовете на продавачите, до фотографиране, продажба и доставка.
Sellpy обяви през май, че ще удвои капацитета си на склад в Швеция, до близо осем милиона артикула годишно, поради силното търсене. От основаването на Sellpy през 2014 г. през платформата са продадени над 6 милиона артикула.
Пазарът на облекла "втора ръка" е един от най-бързо развиващите се сегменти в модната индустрия, заявиха Sellpy и H&M в съвместно изявление.
H&M за първи път инвестира в Sellpy през 2015 г. и сега притежава 70% дял.