Как всеки ден 70 000 служители в Apple store започват работа
Apple нарича своите нови магазини „градски площади“ - т.е. места за среща и общуване

© ECONOMIC.BG / Twitter профил Тим Кук
Служители на Apple store в Милано приветстват клиентите
~ 1 мин.
Има един общ проблем за всяка голяма компания: как да управлява масовата комуникация с хиляди служители, особено ако тези хора представляват бизнеса в магазини по целия свят.
Както може би очаквате, Apple се стреми да реши този проблем с приложения. Дори с две.
Тя има 70 000 служители в 506 магазина в международен мащаб и всички започват деня си с приложение, наречено Hello, чрез което са информирани за най-важните неща, които трябва да знаят за деня.
Те също използват и Loop, вътрешна социална мрежа, където могат да се учат от своите колеги.
"Някой може да продава повече телефони от всички останали и ние ги молим да споделят това в 20-секундно видео в Loop," казва Анджела Арендс, старши вицепрезидент по продажбите в интервю за Vogue Business.
„Използваме автоматичен превод и всеки по света може да види какво прави Том от магазина ни на "Риджънт Стрийт" (в Лондон). Това е огромно постижение, хората от всички магазини да разговарят помежду си", казва тя.
Арендс също така допълва, че Apple държи близо 90% от персонала си на пълно работно време всяка година в момент, когато много търговци запазват около 20% от екипите си на пълно работно време.
Apple нарича своите нови магазини „градски площади“ - т.е. места за среща и общуване, където хората могат да се запишат на обучение, да участват в семинар или да чуят концерт, като част от инициативата на компанията „Днес в Apple“.
Както може би очаквате, Apple се стреми да реши този проблем с приложения. Дори с две.
Тя има 70 000 служители в 506 магазина в международен мащаб и всички започват деня си с приложение, наречено Hello, чрез което са информирани за най-важните неща, които трябва да знаят за деня.
Те също използват и Loop, вътрешна социална мрежа, където могат да се учат от своите колеги.
"Някой може да продава повече телефони от всички останали и ние ги молим да споделят това в 20-секундно видео в Loop," казва Анджела Арендс, старши вицепрезидент по продажбите в интервю за Vogue Business.
„Използваме автоматичен превод и всеки по света може да види какво прави Том от магазина ни на "Риджънт Стрийт" (в Лондон). Това е огромно постижение, хората от всички магазини да разговарят помежду си", казва тя.
Арендс също така допълва, че Apple държи близо 90% от персонала си на пълно работно време всяка година в момент, когато много търговци запазват около 20% от екипите си на пълно работно време.
Apple нарича своите нови магазини „градски площади“ - т.е. места за среща и общуване, където хората могат да се запишат на обучение, да участват в семинар или да чуят концерт, като част от инициативата на компанията „Днес в Apple“.