Нова енергийна напитка влиза на пазара у нас
XS Power Drink ще се продава през каналите за директни продажби на Amway и ще е на цена от около 4 лв.
~ 1 мин.
Нова енергийна напитка навлиза на пазара у нас. Американската XS Power Drink ще започне да се продава още тази година на цена от около 4 лева, а дистрибуцията ще бъде през каналите на Amway за директни продажби. Това обяви пред Economic.bg Дейвид Вандервеен, създател на напитката от 2001 година.
Проверка на Economic.bg показва, че пазарът на енергийните напитки в България е с най-малък дял от общата консумация на безалкохолни напитки в страната - под 1% и обща стойност от около 100 милиона лева. Въпреки това пазарът е много конкурентен заради големия брой частни марки. Вандервеен обаче заявява, че компанията ще дистрибутира само чрез директни продажби от собственици на Amway бизнес, като за България има близо 15 000 собственици.
"Лансирахме проекта си заедно с Logic Nutrition през 2001 г., като идеята бе да създадем продукт, който да зарежда с положителна енергия, да бъде без захар и да е с много витамини", казва той.
Брандът XS Power Drink е придобит от Amway в началото на 2015 година с цел по-бърз достъп до бързо развиващия се сегмент на енергийните напитки, който се е разширил от 3.6 млрд. долара глобален бизнес през 1999 г. до 27.5 млрд. долара през 2013 г. и се очаква да расте с по 13% на година до 2018 г. според данни на Euromonitor и Research and Markets.
В момента XS е достъпен в 38 пазари по целия свят.
Очаквайте обширно интервю със създателя на напитката XS Power Drink Дейвид Вандервеен.
Проверка на Economic.bg показва, че пазарът на енергийните напитки в България е с най-малък дял от общата консумация на безалкохолни напитки в страната - под 1% и обща стойност от около 100 милиона лева. Въпреки това пазарът е много конкурентен заради големия брой частни марки. Вандервеен обаче заявява, че компанията ще дистрибутира само чрез директни продажби от собственици на Amway бизнес, като за България има близо 15 000 собственици.
"Лансирахме проекта си заедно с Logic Nutrition през 2001 г., като идеята бе да създадем продукт, който да зарежда с положителна енергия, да бъде без захар и да е с много витамини", казва той.
Брандът XS Power Drink е придобит от Amway в началото на 2015 година с цел по-бърз достъп до бързо развиващия се сегмент на енергийните напитки, който се е разширил от 3.6 млрд. долара глобален бизнес през 1999 г. до 27.5 млрд. долара през 2013 г. и се очаква да расте с по 13% на година до 2018 г. според данни на Euromonitor и Research and Markets.
В момента XS е достъпен в 38 пазари по целия свят.
Очаквайте обширно интервю със създателя на напитката XS Power Drink Дейвид Вандервеен.