Startbucks става и хлебопекарна
С придобиването на традиционните кафе-сладкарници на "La Boulange" компанията желае да засили основната си марка на пазара
Главният изпълнителен директор на най-голямата верига от кафе заведения в света Starbucks, Хауърд Шулц, обяви късно в понеделник придобиването на "La Boulange" и веригата за хлебни стоки Bay Bread.
Цената на сделката е $ 100 млн., като към нея влизат 19 клона. "Това е инвестиция в основния ни бизнес", каза Шулц. "След повече от 40 години на доминатор на кафетария, сега ние ще се разширим и към хлебни изделия", допълва той.
Всъщност, кафе-къщите "La Boulange" са много по различни от Starbucks: малки кафетарии в Сан Франциско, привличащи посетителите си с пресни кроасани, салати, хляб и зърнени храни.
С придобиването на традиционните кафе-сладкарници на "La Boulange" Starbucks желае да засили основната си марка на пазара. Кафе-веригата планира да се разширява в дългосрочен план още повече към търговец на дребно.
В момента Starbucks продуктите се предлагат в повече от 17000 места в света.
Компанията е в България от 2008г., когато успешно навлезе на пазара чрез джойнт вентчър с Маринопулос Груп.
Информационна Агенция Икономика