Economic.bg подкрепя кампанията „рЕмисия” новини

Вярваме, че българското общество се нуждае от повече положителна информация

Economic.bg подкрепя кампанията „рЕмисия” новини

Кампания “рЕмисия новини” поставя предизвикателство пред трите най-големи медии у нас БНТ, БТВ, Нова ТВ да излъчват повече положителни новини в българския ефир.

Онлайн медията “Успелите” (upselite.bg), се обръщаме към националните телевизии в България с апел за промяна. „Вярваме, че говорим от името на голяма част от обществото: изморени сме от новини за побои, убийства, грабежи, негативни статистики и политически скандали. Искаме да виждаме повече новини за български успехи по света, за решени проблеми у нас, за млади таланти, за честни и трудолюбиви хора, за креативни идеи, благородни каузи и положителни тенденции. Затова отправяме предизвикателство към националните телевизии БНТ, бТВ и Нова – покажете ни една централна емисия само с положителни новини!”, призовават младежите.

Кампанията, инициирана от uspelite.bg, която има за цел по-обективно и балансирано представяне на действителността в новинарските емисии, стартира на 8 август със събитие във Facebook. Само за седмица кампанията е достигнала над 100 000 души, а близо 3 000 са заявили своята подкрепа в социалните мрежи.

Чрез проекта „рЕмисия новини” те се надяват да докажат, че из коридорите на българските медии ходят не само добри журналисти, но и добри хора. „Не си позволяваме да поучаваме утвърдили се имена в журналистическия бранш, затова поставяме въпроса пред най-висшата и критична инстанция - тази на българския зрител и неговите очаквания. А именно: коректното, състрадателно и етично отношение към всяко човешко същество да не бъде рядкост, а начин на мислене.”

Екипът на Economic.bg също винаги се стреми да търси и показва положителните новини, които се случват у нас. Заставаме зад кампанията „рЕмисия” и се надяваме, че ще успее да покаже на българското общество добрите неща, които се случват в страната ни. 

Коментари: 0