McDonald's тества нова концепция без зона за хранене
Този нов формат е част от усилията на McDonald's да остане конкурентоспособен

© ECONOMIC.BG / Depositphotos
McDonald’s тества нова концепция за заведения без зона за хранене. Идеята е тя да привлече клиенти в движение, а пилотното местоположение е в Лос Анджелис.
Фокусът е върху дигиталните поръчки и вместо зона за хранене разполага с прозорец за мобилно вземане, лента за движение и шкафове McDelivery, предназначени за куриери, които да намалят времето си за вземане на поръчките, а оттам – и чакането на клиентите.
Този нов формат е част от усилията на McDonald's да остане конкурентоспособен в индустрия, която изисква постоянно адаптиране към променящите се потребителски предпочитания. Ресторантът е оптимизиран за бързина и удобство и е създаден да работи в райони, където традиционният McDonald’s не би паснал.
Въпреки че традиционните места на McDonald’s с услуга за хранене на място ще продължат да бъдат основният бизнес, този пилотен ресторант показва как веригата проучва нови начини за позициониране на пазара.