МЕТРО България отпразнува 17 години

Днес компанията има 2300 служители и 11 магазина

МЕТРО България отпразнува 17 години

Екипът на IT отдела на МЕТРО България имаше честта да разреже тортата по случай 17-ия рожден ден на компанията. „Те стартираха работата на първия ни магазин, който отвори врати на 18 март 1999 г. в София.“, каза Вероника Пунчева, управляващ директор на най-големия търговец на едро в България. С неговото отваряне МЕТРО полага основите на модерната търговия в страната.

Днес  2300 служители на компанията в 11 магазина се грижат за нуждите на своите бизнес клиенти – хотелиери, ресторантьори, малки и средни търговци.  МЕТРО България разполага и с 2 специализирани бази в курортите Банско и Слънчев бряг, даващи възможност бързо да посреща нуждите на хората от угостителския бранш по време на активния зимен и летен туристически сезон.

МЕТРО България предлага професионални решения и професионално организирани и предложени асортименти, както по отношение на качество, така и на опаковки и ценообразуване. Компанията разполага с един от най-големите търговски екипи в страната, който наброява над 150 души. Те обслужват повече от 10 000 клиенти и правят над 1000 клиентски посещения на ден.

Портфолиото от собствени марки на МЕТРО България се състои от 4 хранителни и 10 нехранителни марки. Общият брой артикули  с тези марки възлиза към момента на близо 1800 - 50% от които са от български доставчици.

МЕТРО развива и онлайн търговия, доставки към професионални клиенти и налагането на нови търговски формати. Със своите над 750 обекта в 25 държави, METRO Cash & Carry International е световeн лидер в търговията на едро и най-голяма компания в структурата на METRO GROUP. Над 110 000 служители в целия свят обслужват повече от 21 милиона бизнес клиенти – хотелиери, ресторантьори и търговци. 

Коментари: 0