Peugeot се връща в САЩ
Френският производител вече близо три десетилетия не присъства на северноамериканския пазар

© ECONOMIC.BG / БТА
~ 1 мин.
Марката Peugeot ще се завърне в САЩ, съобщи френската компания, цитирана от Reuters. Целта на групата PSA, в която освен брандът Peugeot, влизат още Citroen и Opel, е да намали зависимостта си от продажбите в Европа. Групата напусна САЩ преди близо три десетилетия.
Понастоящем Европа представлява 80% от световните продажби на PSA.
„Атаката“ на френската група над северноамериканския пазар започна през миналата година със услугата за споделено пътуване Free2Move, стартирана в Сиатъл и Вашингтон.„Възприемаме прагматичен подход към навлизането на северноамериканския пазар и сме убедени, че посредством по-голямата революция на услугите за мобилност, която се осъществява в момента, до по-фундаменталните модели на търговията на дребно, услуги, финансиране и логистиката, ще продължим да изграждаме нашия план за внимателни, мащабируеми решения“, заяви Лари Доминик, ръководителят на американския отдел на френската група.
Нетната печалба на Peugeot SA нарасна през миналата година с цели 47% до 2.83 млрд. евро спрямо 1.92 млрд. евро година по-рано, докато приходите се увеличиха с 19% до 74.03 млрд. евро.