Шефът на ЧЕЗ лично пише извинения за сгрешени сметки

Петър Докладал поема вината за неточните фактури като се подписва под писма до клиенти

Автор: Силвия Георгиева

Всеки клиент, чиято януарска сметка е сгрешена, получава извинително писмо, подписано лично от председателя на управителния съвет и главен изпълнителен директор на "ЧЕЗ - България" - ЕАД, Петър Докладал, съобщи във Видин Димчо Станев, директор на дирекция „Обслужване на клиенти". Така най-големият шеф сам поемал вината на своите подчинени за неточността при изчисленията, предаде Kmeta.bg.

От подадени над 400 жалби на видински потребители на електроенергия, обаче само 5 са били сгрешени. "334 със сигурност са верни", допълни Станев.

Много от видинчани вече са разсрочили сметките си. Разсрочване са поискали както клиенти със сметки над 600 лв., така и такива с 30 лв. На жена с такава сметка било разрешено да я изплати на два пъти. Тези, които още не са платили парите за януарската енергия, няма да бъдат изключвани от мрежата до второ нареждане. Гратисният безлихвен период за неплатени сметки става 20 вместо досегашните 10 дни.

През март сметките за ток ще бъдат по-ниски, обяви Димчо Станев. Той отдава това на по-малкото потребление заради по-топлото време. Все пак през януари е била използвана с 36% повече енергия, отколкото през други зимни месеци, подчерта той.

Коментари: 0