Забраниха рекламите на луксозни стоки в Китай
Причината е, че подобни призиви изграждали грешна ценностна система в обществото
Медийният регулатор в Китай издаде наредба, с която се забранява рекламирането на луксозни стоки като скъпи часовници, златни предмети и др., съобщава Reuters. Причината е, че подобни призиви за купуването на луксозни стоки изграждали грешна ценностна система в обществото.
“Подобни реклами разгласяват погрешни стойности и социални добродетели”, съобщават от Държавната администрация за радио, филми и телевизия.
Тези действия са провокирани от многократните призиви на управляващите хората да са по-пестеливи и да не прахосват средствата си за екстравагантни предмети, обясни правителствен говорител. По думите му радио- и телевизионните програми трябва да възпитават по определен начин хората и да се грижат за запазването на добрите китайски традиции и разумния начин на живот.
Миналата година правителството в Пекин забрани употребата на алкохол по време на банкетите на китайската армия.