България се рекламира активно на китайския туристически пазар
Това стана ясно по време на среща между министърът на туризма и посланика на Китайската народна република в България.

© ECONOMIC.BG / Министерство на турзима
Работим активно за рекламата на България на китайския
туристически пазар с цел популяризиране на страната ни като целогодишна
туристическа дестинация. Свидетелство за това е броят на чуждестранните туристи
от Китай у нас, които за периода януари-юли 2017 г. са били почти 17 хил., като
се отчита 53% ръст спрямо същия период за 2016 г. За сравнение за цялата минала
година те са били над 18 хил. Това зави министърът на туризма Николина
Ангелкова по време на среща с Негово Превъзходителство Джан Хайджоу, посланик
на Китайската народна република в България.
„За нас е важно да продължим да си сътрудничим и в рамките на многостранни международни форуми, като Световната организация по туризъм (СОТ) и Програмата на СОТ „По пътя на коприната“, допълни още министърът. От думите й стана ясно, че Министерството на туризма ще се включи активно и в предстоящата инициатива „2018 EU-China Tourism Year“. Целта на събитието е популяризирането на европейски туристически забележителности чрез осветяването им в червено със златни звезди във връзка с Фестивала на фенерите в КНР, който ще се проведе на 2 март 2018 г. „Това е поредната важна стъпка за доброто сътрудничество между двете страни в областта на сектора Туризъм“, подчерта министърът.
Двамата са обсъдили възможностите за общи инициативи в областта на туризма, които да увеличат туристопотока от Китай в страната ни, залегнали в Годишната програма за национален туристически маркетинг и реклама за 2018 г. на България.