McDonald's ще използва изкуствен интелект, за да увеличи продажбите

Все повече хранителни компании се обръщат към цифровите технологии

McDonald's ще използва изкуствен интелект, за да увеличи продажбите
616 ~ 1 мин. четене

Компанията за бързо хранене McDonald's обяви, че придобива израелската Dynamic Yield за 300 млн. долара, която използва изкуствен интелект, за да може да предлага на потребителите си менюта, изготвени на базара на персонализиран опит, информира CNBC.

Технологията, използвана от израелския стартъп, може автоматично да променя предложените менюта в зависимост от това какви са атмосферните условия, коя част от деня е и какъв е трафикът. Тя ще препоръчва и екстра продукти, базирани на първите поръчки на клиента. Този подход би могъл да подпомогне увеличаването на продажбите на закуски или продуктите на McCafe.

Хранителните компании все повече се обръщат към цифровите технологии, особено към мобилните приложения, за да научат предпочитанията на своите клиенти и да продават повече от това, което им харесва. Според главният изпълнителен директор на McDonald's Стийв Истърбрук, израелският стартъп ще помогне на гиганта в бързото хранене да увеличи ролята на технологиите и данните, които са важна част от бъдещето.

McDonald's за първи път започна тестването на технологията Dynamic Yield в американските ресторанти миналата година. Тя планира да интегрира платформата в своите менюта на устройствата в магазините в САЩ тази година, преди да го разшири до основните международни пазари. Компанията също така планира да започне работа по интегрирането на технологията в самообслужващите се павилиони и мобилното приложение.

Подкрепи Economic.bg