Онлайн продажбите на Apple Watch спаднаха с 90%
Сривът се отнася само за пазара в САЩ
Продажбите по интернет на Apple Watch спаднаха с 90%, като основният срив е започнал след официалното представяне на продукта през април, според маркетингово проучване на американската компания „Slice Intelligence”. Продажбите са продължили срива си и през юли.
Онлайн продажбите спаднаха с 90% до под 5000 на ден в края на юни и началото на юли , докато през април след стартирането на продукта са били 40 000 на ден. Изследването е базирано на проучване на мненията на 2 милиона онлайн потребители.
Резултатите от проучването на компанията „Slice Intelligence” е базирано само на потребители, базирани в САЩ. На много други големи пазари като Германия и Япония продуктът се продава успешно.
Според Анет Цимерман, анализатор в компанията за маркетингови проучвания Gartner, компанията има прогноза за общия обем на продажби на смарт часовници и това е 40 милиона бройки. В тези 40 милиона, прогнозата e, че Apple може да произведе 15-20 милиона броя до края на 2015 г. Аз съм оптимист, че Apple може да регистрира високи продажби на Apple Watch около Коледа", казва Цимерман.
Една от причините, които се посочват като причина за спада, са слуховете за излизането на пазара на нова генерация Apple Watch.