Burberry подготвя първото си онлайн модно ревю
Миналия месец Burberry стана първата голяма луксозна марка, която пусна маски за лице

© ECONOMIC.BG / Pixabay
Burberry ще се превърне в първия търговец на луксозни стоки на дребно, който ще предава на живо модното си шоу чрез стрийминг услугата Twitch, което обикновено се използва за излъчване на видео игри.
Британската модна къща, която има над 400 магазина в световен мащаб, ще излъчи шоуто си пролет/лято 2021 г. на стрийминг платформата на 17 септември, съобщиха от там в понеделник с уточнението, че на ревюто няма да има гости.
Притежаваният от Amazon Twitch е най-голямата платформа за стрийминг на живо. Чрез нея се излъчват видеоклипове свързани с игри, състезания, спорт и концерти. Burberry е първата луксозна модна къща, която ще излъчва свое шоу чрез платформата.
Burberry не пожела да отговори на въпрос на Business Insider дали компанията ще продължи да излъчва ревютата си в онлайн платформата.
Модни къщи, включително Chanel, Prada, Versace и Burberry, бяха принудени да отложат своите модни ревюта по целия свят тази пролет. В момента Нюйоркската седмица на модата се провежда чрез лайвстрийм заради ограниченията свързани с коронавируса и забраната за събиране на много хора на едно място.
Освен че се налага да отменят ревютата си, модните къщи наблюдават рязък спад на продажбите на луксозни стоки по време на пандемията. През юли Burberry заяви, че може да съкрати до 500 работни места в световен мащаб – или около 5% от работната си сила – след като годишните продажби са паднали с 45% през трите месеца до юни.
Продажбите му през юни са само с 20% по-ниски от юни 2019 г., а марката очаква продажбите през тримесечието до септември да спаднат с около 15-20% в сравнение със същия период на 2019 г.
Миналия месец Burberry стана първата голяма луксозна марка, която пусна маски за лице. Те се отличават с уникален дизайн и струват £90 ($116) всяка.