Второ приложение на Microsoft се срина тази седмица

След платформата за комуникиране Teams, работа спря клиентът за управление на електронната поща Outlook

Второ приложение на Microsoft се срина тази седмица

Снимка: Screenshot

Microsoft се опитва да се справи със срив в имейл приложението Outlook, което се оказа недостъпно за потребители по целия свят. Според подадената от компанията информация проблемът е възникнал след актуализацията на софтуера, предава CNBC.

Проблемите са възникнали тази сутрин. Компанията разработчик е успяла да фиксира причината за срива няколко часа, след като прекъсването е било забелязано.

„Установихме, че причината е неотдавнашната актуализация на конфигурацията на компоненти, използвани за насочването на потребителски заявки“, се казва в изявление. От компанията са върнали ъпдейта и вече се наблюдава възстановяване.

Сред най-засегнатите потребители са тези в Индия, но проблемът е по-масов и засяга хора от цял свят. Прекъсвания са възможни както за настолна, така и за мобилна версия.

Сривът идва на фона на задълбочаването на дистанционната работа, към която хората преминаха масово заради коронавирусната пандемия. През последната половин година служебната комуникация мигрира онлайн и имейлите се превърнаха във важна част от нея, дори за хора доскоро седели на няколко метра разстояние.

Това е второто голямо прекъсване на работата за продукт на Microsoft тази седмица. Във вторник компанията имаше проблеми с услугите на Microsoft 365, включително и на професионалното чат приложение Teams. Не е ясно дали двата случая имат връзка. 

Коментари: 0